woensdag 22 december 2010

Blablabla

Het is weer bijna kerst en dit jaar krijgen we een witte kerst!
Eigenlijk hou ik niet zo veel van sneeuw en vooral niet van de problemen die het met zich meebrengt, maar tijdens kerst vind ik het erg leuk! Ik ben vandaag een tijdje bezig geweest om kerstkaarten voor vriendinnen te schrijven. Ik ben altijd bang dat ik niks weet om erop te schrijven, en dat je eindigt met alleen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Wonder boven wonder heb ik bij iedereen er weer een verhaaltje op weten te bedenken en ben best trots op mezelf!
Vandaag hebben Rosa en ik samen de kerstboom opgetuigd. De mannen in huis wilden persee donkerblauwe kerstballen. Ik was dus al 3 dagen opzoek naar donkerblauwe kerstballen en heb uiteindelijk hele donkerblauwe kerstballen gevonden. Kwam ik thuis, vonden de mannen dat het zwart was! Het is ook nooit goed he!
Verder wens ik iedereen natuurlijk hele fijne kerstdagen en een gelukkig 2011!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten