vrijdag 3 december 2010

Cadeautjes

Het is weer december,

dat betekent voor veel mensen veel cadeutjes kopen en een zeer lege bankrekening.


Wij vieren geen kerst of sinterklaas meer met cadeautjes, dus besloot ik vandaag maar even eigenhandig mijn bankrekening te legen!


Ik heb een hele mooie rode winterjas gekocht, een nieuwe schooltas (mijn vorige heeft het dinsdag opgegeven) en 2 CD's. Nu moet ik bekennen dat ik CD's meestal koop op mooie voorkantjes, wat ik nu dus ook weer een beetje gedaan heb. Ik heb een CD van tru records recordings gekocht met een hele leuke voorkant maar gelukkig ook leuke deuntjes!

Verder heb ik ook nog een CD van Kate Nash gekocht, nu kan ik het koude weekend wel even overleven denk ik!

1 opmerking:

  1. ik adoreer die cd van buiten én van binnen!=D
    buitenkantjeskopen= de bommm

    BeantwoordenVerwijderen