maandag 25 april 2011

Summer in the air!

Summershoplist!

A friend told me last week that she made a summershoplist with what to buy for the summer. I kinda laughed at her that she was planning all that and that she also made a summer budget. But the last couple of days things pop into my head that I want to buy for the summer so I decided to make a summerlist aswell.

Black Soccershorts

€12.00 Decathlon

White shorts
€15.00 H&M

Bikini

$18.60 Forever21


€25.00 H&M

Sandals

€25.00 Gisele Bündchen


Sunglasses


€6.95 H&M

So what is on you absolute summershoplist? 


4 opmerkingen:

  1. Ik heb net een wishlist geplaatst op mijn blog, moet je even kijken :D
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik een shoplist maak, hou ik me er toch niet aan :P Ik wil in ieder geval nog een zonnebril en verder koop ik wat ik zie haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Damn ik wil die shorts van H&M haha.
    Kan ze alleen niet vinden in de winkel helaas..
    Welke is jouw favoriet dan?

    Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de bikini is sehr nice! En eigenlijk zou ik hier een moord-poging-achtige-reactie moeten achterlaten vanwege de man-uit-het-museum-reactie OOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

    BeantwoordenVerwijderen