woensdag 30 maart 2011

Obsessed

Testweek is over! The results aren't slashing, but it is finally over. To celebrate it, I have been doing nothing for school this afternoon, instead I made another bag. I'am afraid I am a little obsessed with them now. unfortunately this one didn't work out that good. It is a little weird shaped.
Yesterday I wanted to start on it, but I didn't have good fabric and we don't have a craft store near by my house. So I used fabric from a cushion sleeve I bought for €0.99 at "Zeeman". Which made me absolutely happy!
I can't wait to start on another project, so if anyone has suggestions feel free to comment.


4 opmerkingen:

  1. wat maak jij ontzettend leuke dingen! Ik vind netjes uit zien en lekker vrolijke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat mooi, ook de stofjes vind ik een goede keuze. Echt mooie kleuren...
    Wat voor patroon gebruikte je hiervoor? Zelfgetekend of van het internet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oké bedankt! Ik heb het opgeslagen ;-) Misschien dat ik het nog een keertje maak, het model is erg mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Wat voor patroon heb je daarvoor gebruikt? Hij is echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen